Payment and Delivery | UpToDate Farmer
top of page

Politica de RETUR

​

1.     La recepÈ›ionarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ È™i cantitativ aÈ™teptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să ne contacteze apelând numărul de telefon 0753.014.090 sau prin e-mail la adresa info@uptodatefarmer.eu pentru a remedia situaÈ›ia creată în cel mai scurt timp posibil.

2.     In cazul Produselor vândute de Evolve Team SRL prin intermediul paginii web www.uptodatefarmer.ro:

·        Potrivit legislaÈ›iei in vigoare, Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv È™i fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

·        Perioada de retragere din Contract (de returnare a unui Produs) expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:

·        ziua în care Clientul sau un terÈ› desemnat de Client, care nu este transportatorul, intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în acelaÈ™i transport;

·        ziua în care Clientul sau un terÈ› desemnat de Client, care nu este transportatorul, intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă mai multe Produse si acestea au fost livrate separat;

1.     Returnarea Produselor se va realiza exclusiv la adresa comunicata de vanzator.

2.    Pentru a-si exercita dreptul de retragere din Contract (de returnare a unui Produs) Clientul trebuie să ne informeze despre decizia acestuia de a se retrage din prezentul Contract, trimiÈ›ând o declaraÈ›ie neechivocă (de ex. o scrisoare transmisă prin poÈ™tă sau e-mail) la adresa comunicata de canzator sau e-mail: info@updatefarmer@eu).

Clientul poate folosi în acest sens formularul de retragere/ retur produse, pe care îl poate descărca din secÈ›iunea „Formular de retur” de pe pagina web www.uptodatefarmer.ro .

Pentru respectarea termenului de retragere din Contract (de returnare a unui Produs) este suficient să primim notificarea privind exercitarea dreptului de retragere/ retur înainte de expirarea termenului prevăzut mai sus.

1.     In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze È™i eventualele cadouri care au însoÈ›it Produsul pe care doreÈ™te sa-l returneze.

2.     In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica următoarele reguli:

·        daca preÈ›ul Produsului a fost achitat de către Client, acestuia i se va rambursa respectivul preÈ›, inclusiv costurile de livrare (cu excepÈ›ia costurilor suplimentare care rezultă din faptul că, Clientul a ales o altă modalitate de livrare față de livrarea standard propusă) în termen de 14 zile de la data la care Clientul a informat Evolve Team SRL asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu condiÈ›ia ca returul sa fie permis de lege.

·        rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaÈ™i modalități de plată ca È™i cele folosite de Client pentru achitarea preÈ›ului Produsului respectiv, cu excepÈ›ia cazului în care Clientul îÈ™i exprima acordul prealabil È™i expres cu privire la o altă modalitate de plată.

1.     Evolve Team SRL va amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

2.     In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a Produsului.

3.     Nu pot face obiectul dreptului de retragere:

·        furnizarea de produse care nu sunt pre-confecÈ›ionate È™i pentru a căror realizare este obligatorie o selecÈ›ie sau o specificaÈ›ie din partea Clientului sau care au fost personalizate după nevoile individuale ale Clientului,

·        furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

1.     Nu se acceptă returnarea Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenÈ›ii neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, È™ocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

2.     In cazul returnării produselor, Clientul este responsabil doar in ceea ce priveÈ™te diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcÈ›ionarii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie însoÈ›it de toate documentele cu care a fost livrat Produsul

WhatsApp%20Image%202020-04-17%20at%2015.

UpToDate Farmer

Hranitori cu autoservire.
Viitoarea generatie de hranitori si adapatori pentru ferme !

​Hranitoare pasari, hranitoare pasari salbatice, hranitori automate pasari, adapatoare pasari, adapatori automate pasari

bottom of page